Alla inlägg den 30 oktober 2018

Av MissIda - 30 oktober 2018 07:15

Idag ska det vara en inomhus dag. Vädret ska inte visa sig från sin bästa sida så jag håller tummarna för imorgon istället ??
Har varit lite trista dagar nu med regn blåst och kyla och jag längtar ihjäl mig efter sol, friskluft och naturen.

Idag ska jag försöka ägna mig åt att försöka göra ett litet schema över rutiner jag vill få in i min vardag och se om jag kan bli av med lite av allt som stressar och triggar min ångest hela tiden. Kanske hjälper det om jag alltid vet vad som ska göras och när och hur jag unnar mig stunder för mig själv lite varje dag, och så behöver jag få in återhämtning i det schemat, jag blr verkligen tillåta mig själv att bara slöa och ta det lugnt!

Ha en bra dag där ute och var rädda om er

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards