Alla inlägg den 6 november 2018

Av MissIda - 6 november 2018 06:58

Hon är så klok och snäll min stora tös så man kan inte bli annat än stolt :-)
Hon har själv haft det till och från rätt tufft i skolan. Hon är en sådan person som vågar säga vad hon tycker, känner och står upp för andra som inte är lika modiga. Hon är smart och klarar sig bra i skolan, hon är den resten av klassen förlitar sig på ska våga prata, svara och få saker gjorda, en liten ledare helt enkelt :-) Dock svider ju det såklart ibland i ögonen på andra barn och hon får mycket muntlig skit av en del klasskompisar :-(

Hur som helst så var det så att en dag så bråkade det coola tjej gänget inbördes med varandra och den ena tjejen blev så utstött (detta är den tjejen som brukar he min tjej mest spydigheter) och vid lunchen satte sig ingen hos henne utan alla samlades runt min tjej. Istället för att njuta av att alla gav henne uppmärksamhet som var positiv reser sig min tjej upp och säger
Nej jag går och säter mig hos ?Tuva? jag tycker att ingen ska behöva vara ensam!
Och så gjorde hon det <3

Underbara fina tös, mammas stolthet.

Ovido - Quiz & Flashcards