Alla inlägg den 9 november 2018

Av MissIda - 9 november 2018 17:09

Inte gjort många knop idag kan jag tala om.
Haft det så lugnt och skönt här hemma med massa mys och pyssel.
Haft soffhäng, kaffe och fika paus och film mys ja bara slappat hela dagen.
Har passat mig utmärkt då jag är grymt trött idag.

Nu får jag dock rycka upp mig lite då det vankas mat som behöver min uppmärksamhet.

Hoppas ni alla får en underbar fredag kväll och en härlig helg <3

Av MissIda - 9 november 2018 11:34

Igår kväll när lilla tösen hade simskola passade jah på att verkligen slappna av.
Jag bastade en lång stund och höll på att somna där inne innan det kom in ett tanta gäng och tjattrade och skrattade för full hals.
De hade set fantastiskt härligt men jag avlägsnade mig ganska snabbt och slank ner i den varma avslappnings bassängen innan jag sen kröp ner i bubbelpoolen :-)

Jag var sol en kokt spagetti efter och kände mig väldigt lugn och sansad. Så skönt var det och jag har sovit som knockad i natt.

Idag är det jag och minstingen hemma och strax vankas det lunch framför tvn, busigt ;-)

Mmmm kokt korv, passar utmärk som sofflunch en grå och trist fredag.

Ovido - Quiz & Flashcards