Alla inlägg den 13 november 2018

Av MissIda - 13 november 2018 14:01

Njaaa det har varit slappt efter min lilla energi boost in förmiddags. Tänkt jag kunde gjort något mer, unnat mig något men ja jag kom inte igång igen liksom.....

Får se om jag får en ny tändning tills minstingen ska på dans så kan jag kanske ta en tur i byn under tiden.

Av MissIda - 13 november 2018 10:10

Idag känns det rätt bra i hela mig :-)
Det är härligare väder, igår var det grått å dimmigt hela dagen men idag är det ljusare trots att solen är bakom höga moln och dimman har lättat. Luften känns frisk och den luktar som att det ska bli kallare snart och det längtar jag efter nu, en riktig brak vinter hade varit fantastiskt!
Jag har lite energi dock blir jag snabbt trött men jag kommer iaf till skott med något.
Burit in några säckar pellets på altanen så man ska slippa hämta i garaget kl 6 på morgonen och fumla runt i mörkret.
Efter det var det så skönt ute så jag tog och körde undan två skottkärror med löv från uppfarten. Som sagt energin varar inte så långt men det känns ändå rätt bra även om det bara tog 20 min :-)

Nu tänkte jag göra lite avslappnings övningar innan vc ringer mig för att boka ett läkarsamtal.

PS Grått är med en färg

Ovido - Quiz & Flashcards