Alla inlägg den 28 november 2018

Av MissIda - 28 november 2018 17:16


Förmiddagen idag spenderades med en av mina bästa vänner på badhuset där vi simmade en stund, badade i bubbelpoolen och till sist bastade hur länge som helst och allt detta utan barn som tjatade i örat på en om både ditten å datten ;-)
Var helt fantastiskt skönt och harmoniskt för både kropp och själ.

Efter det lunchade vi på en sushi restaurang där vi provade poki bowl, det funkade visst :-)
Men jag föredrar nog lagad mat ändå.


På tal om det så puttrar det biff stroganoff på spisen och det luktar sååå gott!


Efter maten blir det läxläsning med barnen och sen är vi fria för kvällen :-)

Av MissIda - 28 november 2018 06:43


Fy så trött jag är!
Klockan har ringt och ringt men jisses jag somnade om hela tiden, tur den där znoos knappen fungerar :-)

Igår kväll hade jag ångest, medicinen slutade verka på tok för tidigt men jag vill ju inte att den ska sluta ännu tidigare idag så härdade ut till vid 20 tiden men innan den sen kickade igång så fick jag kämpa
för att inte gå sönder :-(

Det var då och nu är nu...
Kallare idag än igår


Hade önskat detta fick hålla i sig men redan i eftermiddag ska det skå om till plusgrader och innan helgen ska vi ligga närmare +10 än -0
Vi vill ju ha vinter med snö och isar att vara på!!

Hunden tycker tydligen det är för kallt och är nog hellre under mitt täcke för än har han inte kommit upp :-)
Jag myser vidare vid kaminen tills han behaga stiga upp hahaha

Ovido - Quiz & Flashcards