Alla inlägg den 10 december 2018

Av MissIda - 10 december 2018 20:50

Jepp det har jag haft idag...
Fm började bra men när jag hämtat hem tjejerna så slog oron igång för fullt och det var riktigt nära jag fick en attack :-(

Imorgon kväll ska lilla tösen ha lucia framträde för föräldrar och släkt/vänner och jag oroar mig enormt för det. Massa människor, trångt och säkert höga ljud men det är ju inget jag vill missa för allt i världen <3
Jag får spänna på skygglapparna och härda ut bara!

Av MissIda - 10 december 2018 14:03


Snart dags att hämta hem barnen.
Haft en helt okej dag trots oron i kroppen, var på gymmet en runda i morse och tränade ben och rygg lite försiktigt.
Efter det bakade jag gluten och mjölkfria pepparkakor och tog en liten sväng med hunden.

Nu är jag dock riktigt trött så när vi kommit hem igen blir det att vila en stund innan det ska lagas mat.
Stickningarna i kroppen är tyvärr kvar men de försvinner kanske till imorgon :-)

Kram!

Av MissIda - 10 december 2018 06:04

Jaha, då kommer bakslaget av att jag har haft några bra dagar.
Det sticker i hela kroppen och oron rör sig i hela mig :-(
Jag har gett för mycket av mig själv dessa dagarna och nu kommer priset för det...
Jag ska dock försöka hålla mig sysselsatt på ett lugnt och bra sätt idag och se om jag blir av med problemen.

Är så trist att jag inte ska kunna ha bra dagar med energi utan att få de här återfallen.
Jag vet ju dock att jag går all in de dagarna, måste f-n lära mig att det inte funkar så för mig, inte längre iallafall.
Jag måste lära mig att ta det lugnt!
Är så svårt att bryta flera års sätt att leva och göra saker på, ja det är ju så här jag alltid gjort sen gymnasiet så det är ju bara sisådär.....?!? 20 år tillbaka!
Jisses!
Inte konstigt man är inrutad i vad som nu har blivit till dåliga vanor.

Nej det får bli att höra ett strikt schema idag och hålla mig till det, punkt!

Skapa flashcards