Alla inlägg den 14 december 2018

Av MissIda - 14 december 2018 19:56

Blev en kväll för oss själva.
Barnen drog till faster för julbak och mys :-)

Så vad gör vi?
Slappar framför tvn, ätit hämtmat och gäspar i kapp
Hahahaha!
Precis som det ska va :-)

Av MissIda - 14 december 2018 13:06


En mysig film på Netflix och lunch i sängen


Ljuvligt <3

Av MissIda - 14 december 2018 09:47

Så då är jag klar med allt i bakväg för denna sidan jul :-)
Det ända som är kvar är knäck men det får vänta till nästa vecka någon gång.

Kaffebullar, alltid ett säkert kort.


Perfekta både som fika och mellanmål till barnen. Även dessa sockerfria.


Skorpor, (sockerfria) de blev väl bara så där tyckte jag men om man doppar dom i varmdryck går de säkert ner :-)


Och såklart minis favoriter
Chokladmuffins!

Av MissIda - 14 december 2018 07:00

Äntligen fredag igen!

I helgen blir det kalas för lilltjejen :-)
Såklart är jag orolig och stressad över detta men jag tycker jag hittat en trevlig lösning på det i år.

Kalaset blir på en stor grillplats vid sjön i skogen. Det kommer bli korvgrillning, kaffe varm choklad och kakor :-)
Nu ör det vara vädret som måste leverera med!!

Igår fortsatte jag med bakningen, gjorde lussekatter (kan bli en variant till idag)

Med vaniljfyllning och sockerfria (ja till det lilla pärlsockret på toppen)

Skapa flashcards