Alla inlägg den 16 december 2018

Av MissIda - 16 december 2018 20:14

Äntligen börjar Julstämningen komma över mig.
Lite fix kvar för mig och tjejerna i veckan men sen kan vi nog bara vänta på att allt firande ska dra igång.

Det är både på gott och ont det där med julen.
Ibland skulle jag bara vilja få va men sen å andra sidan så har vi barnen som såklart vill att det ska firas lite extra.
Att vara vuxen och inte alltid bara få göra som man själv vill kan va rätt frustrerande. Alltid är det någon annan som man måste tillfredsställa.

Nåja nu känns allt mysigt här hemma iallafall.
Granen är klädd, mina doftljus får brinna på kvällarna och de få julprydnader vi har är framme


Detta är några av dom :-)


Godkväll säger jag inne från julgranskulan ;-)

Av MissIda - 16 december 2018 17:06

Blöt snö stoppade oss i ute kalaset och vi fick flytta in kalaset hemma istället.
Grillen drog vi igång här hemma i snöfallet men det gick det med :-)

Presenter blev det gott om och vår kalastjej är super nöjd.
En lång stund med bus i snön hade alla tjejena med så de var alla nöjda och glada ändå :-)

Julgranen blev även pyntad innan kalaset, äntligen!

Av MissIda - 16 december 2018 05:59


Gav upp
Ingen mening att ligga och titta i taket och störs resten av den sovande familjen.

Kaffet och min bok får bli sällskapet denna tidiga söndagsmorgon :-)

Ovido - Quiz & Flashcards