Alla inlägg den 20 december 2018

Av MissIda - 20 december 2018 20:04

Vet inte hur jag tänkte nu...
Drog igång att koka knäck och kola nu mitt när det är läggdags för barnen!?!
Koko liksom!
Hallå?

Blir inte lätt att både natta barnen och springa mellan spisen och sängen.
Hahahaha!
Orkar inte med hur jag planerade detta nu, inte alls!
Bara drog igång med ingen tanke på vad tiden vart liden....

Aja det får bli som det blir.
Gott ser det ut iallafall :-)

Av MissIda - 20 december 2018 14:55

Har fyra barn med mig hem idag istället för två. De minsta slutar en timme tidigare än den stora så vi fick tis oss med att spela FIA på bibblan och mysa
med en saga där först :-)

Julledigheten har börjat för de minsta så det ska vi nu fira in med en ordentlig fika!
Här ska det bli sockerhöga barn ;-)

De kommer nog dra fram som virvelvindar efter alla dessa.
Hahahaha!

Av MissIda - 20 december 2018 09:50

Jisses så trött och orkeslös jag är idag då?!?
Igår kändes det dom jag kunde bestiga berg, idag vet jag inte om jag ens skulle orka gå till soptunnan (ca 20m).
Typiskt man känner så en dag när man behöver dona lite...

Det får bli vad det blir av det jag orkar med.
Nu pausar jag en stund i sängen

Av MissIda - 20 december 2018 07:14

Godmorgon där ute!
Idag var det riktigt segt att ta sig upp, klockan började ringa 05:45 - jag kom upp 06:30...zzzzzz zzzzz

Sen har den snön vi fick regnat bort och åter igen är det blött, grått och trist ute.
Ser mörkt ut för förhoppningen om snö till Jul...

Nåja tur det blir jul i vilket fall som helst :-)
Idag är det sista dagen för mini i skolan för denna terminen, stora får gå imorgon med och ha avslutningsmys med klassen.
Efter det får de en välbehövlig ledighet i 2 veckor tillsammans.

Skapa flashcards