Alla inlägg den 21 december 2018

Av MissIda - 21 december 2018 17:30

Oj så skönt det var att sätta sig tillrätta i soffan.
Varit i farten en bra stund nu så nu förtjänar jag en stunds vila innan det kommer folk här och ska ha lite invigning av julen med oss :-)

Ja och mini har dukat (mest mini) och tänt en massa ljus så nu känner vi oss klara för en lugn och trevlig kväll.

Jag hoppas ni andra där ute i vårt avlånga land med får en härlig och underbar kväll.

Kram

Av MissIda - 21 december 2018 08:25

Ska strax på min samtalsterapi.
Jag min klanta somnade ifrån min medicin igår kväll :-/
Tänkte jag ska ta mig igenom dagen sålänge som möjligt utan att ta dom.

I eftermiddag börjar äntligen jullovet!
Både barn och föräldrar ser fram emot några dagar tillsammans :-)

Ikväll blir det lite julmys med hämtmat och julgodis.

Ha en bra dag där ute!

Ovido - Quiz & Flashcards