Alla inlägg den 22 december 2018

Av MissIda - 22 december 2018 14:42

Hämtat hem mini från ett barnkalas där en pinjátas (eller hur det stavas) hade levererat massa massa godis!
Mini hade en gigantisk påse med sig hem och hon var super nöjd, såklart :-)

Nu när alla är samlade så tar vi det lugnt och myser vidare.
Jag sitter och smuttar på mitt Julte och känner doften av den ljuvliga hyasinten på bordet :-)

Finns ingen juligare doft än det och jag älskar att få fylla huset med dom.

Av MissIda - 22 december 2018 13:02

Kom iväg till gymmet igen, så jäkla nöjd!
Andra veckan i rad jag lyckas ta mig dit hela två gånger/veckan.
Låter kanske inte som en jätte grej men för mig är det super stort.

Även denna gång hamnade jag i min värld trots att det var betydligt fler som tränade än sist. Idag fick biceps, triceps, bröst och axlar känna på vikterna.

Jag hoppas verkligen det här kommer hålla i sig. Den glädjen och suget jag fått tillbaka till träningen är en helt underbar drog ;-)

Ovido - Quiz & Flashcards