Alla inlägg den 25 december 2018

Av MissIda - 25 december 2018 19:17

Sitter och försöker få ihop iallafall Januari månad med både jobb och träning.

Jag ska från och med den 2/1 börja jobba igen så smått efter sjukskrivningen, känns lite läskigt som jag berättat innan men jag tror även att det ska gå rätt bra om jag bara får ta det i min takt :-)

Har kommit fram till ett schema jag ska sikta på att klara men även vara lyhörd om det skulle behövas en dag extra vila så jag inte tar ut mig själv igen.

Så här är planen just nu :-)

Vad tror ni om det?
Kan det vara en bra start?
Jag hoppas det :-)

Av MissIda - 25 december 2018 13:56

Fick med mig stora tjejen ut på en promenad i solskenet.
Vi tog en bra promenad och passade på att gå förbi några kompisars hus som är bortresta och kollade så allt var som det ska där.

Vi hade det mycket trevligt och snickesnackade om det ena och det andra.
Hon är så förståndig min stora tjej och kan så otroligt mycket som man blir helt paff ibland med allt hon kan och har koll på

Nu blir det att stretcha och värma upp kropparna igen, det var inte så varmt som det såg ut när vi kom ut.

Av MissIda - 25 december 2018 11:12

Efter all mat och faktiskt lite godis med så behövde min kropp en omgång på gymmet.
Det blev benen och ryggen som fick sig en dust av maskinerna och vikterna och nu känner jag mig piggare än på länge :-)

Min nya fitbit buggade nog en stund men är rätt nöjd med dagens pass ändå.
Mycket folk här dock idag så det var lite jobbigare med känslan att bli uttittad men det är nått jag får vänja mig vid att bli på gym liksom :-)

Ha en bra Juldag och ta det lugnt ikväll ni som ska ut på galej :-)

Ovido - Quiz & Flashcards