Alla inlägg den 26 december 2018

Av MissIda - 26 december 2018 07:38

Älskar denna tiden med alla ljus man tänder och värmen och skenet som sprider sig från dom.
Adventsljusstaken börjar dock närma sig slutet.

Tur det bara är att flytta vidare ljusen :-)

Jag sitter här själv än med min kaffe kopp, ingen mer som vaknat i familjen än.
Både katten och hunden har gosat ner sig igen så inte ens dom håller mig sällskap.
Tur att jag kan njuta av ensamheten och tystnaden :-)

Av MissIda - 26 december 2018 06:35

Vaknade av att den lilla tjejen pratade med mig. Visade sig dock att hon pratade med mig i sömnen så jag vaknade helt i onödan ;-)

Bestämde mig för att stiga upp då jag kände mig väldigt rastlös.

Funderat mycket på hur jag skulle kunna strukturera upp mina dagar och hålla koll på hur jag mår lättare och hittade en dagbok på nätet som jag beställde från www.smartplanering.se
Den har planering och utvärdering för 12 veckor fram.
Ett bra antal veckor för att sen kunna se och känna resultatet

Känns som jag hittat en bra grej där.
Hoppas nu bara den lever upp till förväntan
:-)

Skapa flashcards