Alla inlägg den 2 januari 2019

Av MissIda - 2 januari 2019 15:58

Första jobb passet avklarat på över två månader och det gick hur bra som helst :-)
Jag klarade det!
Känner mig så stolt och nöjd med mig själv.
Visst fasen är jag trött, jätte trött!
Och mitt huvud värker lite men jag ska säkert klara en dag till :-)

Nu kommer strax en kompis till storan tjejen och hennes mamma på lite fika.

Tjing tjing

Av MissIda - 2 januari 2019 07:25

Idag är det då dags, jobbet väntar!
Min plan att gå dit raserades av stormen Alfrida så det får bli bilen.
Ser som tur är inte ut som att den drabbat oss speciellt hårt men läst att det är illa på andra ställen så jag skänker mina tankar till er som är hårt drabbade av stormen. Lyssna och följ varningarna och dess rekommendationer så ni håller er säkra.
Kram till er

Och så över till annat...

Sitter och skriver i min hälsodagbok och hoppas på att den kommer hjälpa mig att hålla mig pepp de närmaste 12 veckorna :-)

Som jag sagt innan så har jag inga planer eller direkta mål just nu med motionen och träningen mer än att den ska ge mig glädje och få mig att må bra.
Jag kämpar inte för att uppnå en målvikt eller målstyrka. Det som sker
det sker helt enkelt :-)

Ha en bra dag på er och önska mig lycka till på jobbet ;-)

Ovido - Quiz & Flashcards