Direktlänk till inlägg 7 januari 2019

.......kommer inte på nått

Av MissIda - 7 januari 2019 19:22

Ligger hemma i soffan efter ett varmt bad och försöker känna någon stolthet över dagen.
Pulsen dunkar i öron, hals och bröst som ett varningstecken för tredje dagen nu att ångesten finns kvar och retas med mig.
Jag skulle kunna somna känner jag men det är väl lite väl tidigt.

Satt som mål denna veckan att komma ut mer på promenader, förra veckan blev det bara en så vi satsar väl på att dubbla det iallafall. Man ska inte satsa för högt!
Halva är avklarat även om den var kort så gjorde den våran dag, både min och h*n jag är assistent till :-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av MissIda - 19 januari 2023 06:37

Ja jag var då med en rolig en? Har inte bloggat sen hösten 2021, dagen då jag hoppades på den hjälp min kropp skriker efter. Men icke mina vänner, nu har det gått mer än ett år och inte en enda dag har jag fått vara smärtfri. Man hittar inga fel p...

Av MissIda - 1 november 2021 06:50


Då är det så dags. Idag efter många års rop på hjälp över min värk som påverkar mig så fruktansvärt negativt ska jag till den reumatologiska mottagningen. Jag hoppas på hjälp, grundlig undersökning och uteslutande av diagnoser som tyvärr oroar mi...

Av MissIda - 11 mars 2021 08:12


När man äntligen får lite ledigt och får en tid för sig själv och för att få undan måsten som legat och släpat underlättar detvärkligen när vädret ute inte är lockande till andra frestelser Snöblandat regn och en jäkla vind gör att det känns nice at...

Av MissIda - 12 februari 2021 07:09

Då är det fredag igen, jag gör mig redo för en jobb helg. Haft två lediga dagar här nu och kunnat njuta av att bara få va en dag och sen fixat och donat andra dagen. Idag blir det kallt här nere i söder och det skulle hålla i sig under helgen innan...

Av MissIda - 10 februari 2021 07:17

Måste skriva av mig lite! Är så trött på allt just nu. Det är alltid nått strul på jobbet med den ena eller andra personalen. Detta resulterar i en massa jobb med att leta ersättare och för det mesta är det svårt och det slutar med att jag själv få...

Skapa flashcards