Alla inlägg den 8 januari 2019

Av MissIda - 8 januari 2019 18:24

Haft en bra dag på jobbet men nu är jag helt färdig.
Jag är trött, det sliter och drar i huvudet plus att jag har känt ett tryck över hela bröstet till och från idag. Är nog välbehövligt med tre lediga dagar nu då.

Fick en rask promenad från sjukhuset innan idag, känns bra att man inte bara suttit på rumpan hela jobb passet :-)

Hemma städade vi allihop en stund så imorgon kan jag slappa och göra precis vad jag vill när barnen är i skolan, härligt!

Av MissIda - 8 januari 2019 06:59

Tydligen försvann mitt förra inlägg så får göra om....hoppas det inte blir dubbelt nu men det är ju inte som jag blivit tjatig ett glömsk(are) det blev isåfall bara lite knasigt ;-)

Hade svårt att stiga upp idag. Tycker jag varit sådär onaturligt trött igen på morgonen några dagar nu....
De säger ju att det är nu den tyngsta perioden innan det blir vår börjar.
Många som blir tröttare och deppigare nu denna perioden sägs det.

Jag får väl försöka motbevisa vad som sägs för jag vill då inte ner i den svackan när jag precis börjat känna mig i marknivå igen.

Idag jobbar jag med sen har jag tre lediga dagar då JAG står på schemat, ja iallafall de första två sen är lilltrollet hemma med mig med :-)
Jobbet kallar igen lördag söndag.

Ha en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards