Alla inlägg den 10 januari 2019

Av MissIda - 10 januari 2019 13:02

Då är snart denna lediga dagen utan barn med över. Ska hämta minstingen alldeles strax.
Haft en härlig dag med gott samvete :-)

Började med ett pass på gymmet, tränade lite axlar och armar men vet inte, kände inte gnistan fullt ut idag men det kan man ju inte alltid heller.

Det blev gjort iallafall och efter det förtjänade jag en stund i soffan med en film :-)

Precis tagit en kisse runda med hunden så nu är vi redo att hämta kids :-)

Av MissIda - 10 januari 2019 06:22

I natt har jag fått sova gott igen :-)

Jag och hunden har varit ute och kollat över alla skrymslen och vrån av tomten efter inkräktande djur, ett mycket viktigt projekt varje morgon enligt vår hund ;-)

Nu har jag hällt upp en kopp kaffe som jag ska gnugga sömnen ur ögonen med :-)

Får se vad denna dag har att erbjuda!

Ovido - Quiz & Flashcards