Alla inlägg den 15 januari 2019

Av MissIda - 15 januari 2019 22:54

Ja då har denna dagen passerat. Barnen somnade båda tidigt ikväll så varit själv med tvn och hunden sen 20:00.
Det är minst ett år sedan det hände sist.

Min älskling har kommit hem från jobbet med men jag pallar inte vara uppe mer nu så han får glo på tv själv en stund medan jag gosar ner mig och somnar sött :-)

Natti natt
Zzzzz zzz zz

Av MissIda - 15 januari 2019 17:14

Denna veckan är mannen på jobbet om kvällarna så vi tjejer styr hushållet själva :)

Ikväll ska det serveras thailändska köttbullar med bön och linsris

Den lilla har redan ratat det som jag misstänkte så det ör ju tur att jag är en god mor och visste detta från början och gjort potatis och vanliga köttbullar till henne (ja till hennes pappa med) thai mat är ju inget att föredra tydligen hahahaha ;)

Av MissIda - 15 januari 2019 10:01

Ett härligt ben pass blev det.
Är den bästa, bennoch rygg tycker jag är roligast att träna så de passen går oftast bäst.
Tyckte jag hade bra puls igenom träningen idag med fitbiten höll inte med så jag får fortsätta träna på att hålla pulsen högre under träningen men annars nöjd med min bedrift :)

Av MissIda - 15 januari 2019 06:51

Idag får det bli att fokusera på mig.
Inga måsten i första hand, dom kan jag ta när jag fått lite kärlek av mig själv :-)

Jag tänker gymmet på förmiddagen och att träffa en vän någon gång under dagen som jag inte träffat på typ ett år!
Att snacka lite skit med henne kan vara lite upp piggande :-)

Ovido - Quiz & Flashcards