Alla inlägg den 18 januari 2019

Av MissIda - 18 januari 2019 19:26

Det har varit samma visa i eftermiddag och nu ikväll...
Huvudvärk från helvetet som gör att jag i omgångar mår illa.
Det knakar och drar som att hjärnan rör på sig och det är fruktansvärt obekvämt!

Mina oros tankar kan inte riktigt hålla sig borta och jag förbereder mig själv på att inom kort kommer jag få migrän :-/

Har tillbringat mestadelen av eftermiddagen i sängen tittandes på film

Nu har jag iallafall kämpat mig igenom förberedelserna för middagen tills mannen kommer från jobbet strax innan 20:00

Egen gjord pizza var beställt :-)

Trevlig fredagkväll alla :-)

Av MissIda - 18 januari 2019 10:15

25 min på träningscykeln blev det som uppvärmning idag.
Med bra musik i öronen gick det utan problem :-)

Sen körde jag på med att träna armar, axlar, bröst och lite rygg.

Skönt att ha kört ett pass innan helgen men kanske det blir en gång till på söndag :-)

Härlig fredag!

Av MissIda - 18 januari 2019 07:11

Idag hoppas jag på en bättre dag än gårdagen.
Idag vill jag må bra och ha en underbar fredag för mig och barnen.
Jag tänker avverka gymmet direkt på morgonen och göra av med all dålig energi jag tydligen samlade på mig igår på något sätt.

Måla naglarna står på schemat med lilla tösen (har jag fått order om) hahah!
Gult och oranget ska det bli :-)

Nej nu ska stora tjejen göras klar för skolan så lika bra jag börjar tjata på henne nu ;-)

Ovido - Quiz & Flashcards