Alla inlägg den 21 januari 2019

Av MissIda - 21 januari 2019 20:34

Som jag skrev i inlägget före detta så var jag slut efter inhoppet på jobbet.
Trodde att få komma hem skulle hjälpa men det blev bara värre och värre.
Paniken har bara väntat runt hörnet och jag har kämpat och kämpat för att bli av med den så nu är jag helt utpumpad på känslor och känner mig ihålig och känslolös...
Jag orkar inte ens vara i soffan med mannen utan jag har lagt mig i sängen.

Det har varit riktigt otäckt ikväll, trodde jag skulle bli tokig ett tag och rädd att få en psykos :-(

Jag hoppas jag är så trött nu så att jag får sova hela natten och att allt är borta imorgon så jag kan jobba 8-12.

Nu stämplar jag ut!

Av MissIda - 21 januari 2019 13:54

Fick hoppa in och jobba 3 timmar men ja det var precis vad jag orkade. Är helt färdig nu, huvudet värker, kroppen är spänd och jag skulle vilja sova.

Har lånat mig lite böcker för att lära mig mer och stärka mig i mitt nya jag (kommande jag)
Kunskap kan man aldrig få förliste av :-)

Jag har under min svåraste period av ångesten mått väldigt dåligt av att få i mig socker, mest då av produkter jag vet att det definitivt finns socker i som godis, kanor och läsk.
Och det vill jag gärna fortsätta att undvika så mycket det går så därför lånade jag även denna boken

Blir spännande läsning detta och förhoppningsvis lärorikt :-)

Av MissIda - 21 januari 2019 06:48

Då var vi där igen, första dagen på en ny vecka.
Mannen har redan börjat jobba och barnen ska strax väckas för att komma iväg till skolan.
Än så länge har jag inget jobb för dagen...
Får bli att hålla sig syssel satt här hemma istället om inget annat händer.

Jag hoppas verkligen det blir jobb snart annars blir det fasen tufft ekonomiskt fram till ja gud vet när alltså!
Nej jag ska inte tänka på det, allt brukar lösa sig, det ordnar sig :-)

Nehe minsann nu ska barnen upp!

Ovido - Quiz & Flashcards