Alla inlägg den 22 januari 2019

Av MissIda - 22 januari 2019 06:55

Jag känner mig bättre än igår men det känns lustigt i kroppen och knoppen.
Balansen är off och synen är inte riktigt hundra men det beror nog på att jag känner mig vimmelkantig.
Det sticker i ansiktet och ja något har gjort mig sådan här men jag förstår inte vad riktigt.
Det logiska är att det va för att jag var och jobbade på ett ställe jag inte varit på länge och för att det var väldigt oroligt där men jag kände inte att det var jobbigt eller obehagligt att vara där så det känns så konstigt och obegripligt att det blev så här just nu?!?
Men jag antar att det är mitt undermedvetna och min kropp som styr detta.
Det har ju hänt förut...
Jag och psykologen kom fram till att min kropp ännu inte kommit fram dit mitt huvud har kommit i denna återhämtningsprocess och då kan det bli dessa små bakslag då och då tills även jag fått min kropp dit mitt huvud är idag om man säger så :-)

Ovido - Quiz & Flashcards