Alla inlägg den 23 januari 2019

Av MissIda - 23 januari 2019 18:57

Varit på gymmet och gjort av med min frustration och oro.
Fick tullen bra puls idag under hela passet och peakade till och med!
Jaja i en minut bara men jag är nöjd med det
Hahahaha!

Nu blir det hem och spola av mig och barnen och sen blir det sooooffhäääng!!
:-)

Av MissIda - 23 januari 2019 06:00

Då var mitten av arbetsveckan här och imorgon börjar mina två dagars ledighet innan jobb helgen börjar.

Vaknade 04:40 idag, minstingen väckte mig och sen somnade hon om så gott men inte jag...såklart ;-)
Så nu sitter jag här med en kopp kaffe och tända ljus och försöker få igång hjärnan inför dagen.

Jag ska in två timmar och jobba som stöd och sen ska jag hem och få ordning på huset så jag kan ha en lugn dag för bara mig imorgon :-)

Ha de!

Ovido - Quiz & Flashcards