Alla inlägg den 21 december 2020

Av MissIda - 21 december 2020 15:29

Helt plötsligt löste sig fler dagar och nu har jag tre dagars ledighet innan det är dags att dra igång igen.
Ååå så skönt det ska bli!
Nu hinner vi med det som ska göras innan julafton, jippi!
Två timmar kvar sen kan jag slappna av och pusta ut.
Men ropa hej kanske jag inte ska, mycket kan hända än men då får vi lösa det då.

Hoppas ni får en underbar jul hur ni än väljer att fira.

Av MissIda - 21 december 2020 07:29

Ja då kör vi en dag till, lång pass idag men nu har det lyckas lösa sig imorgon med annan personal så jag kan få en dags återhämtning :-)

Myser med tända ljus och en kopp kaffe innan jag ska väcka resten av familjen.
Djuren har redan varit uppe med mig. Hunden är rolig med det. Stiger husse upp först ligger han kvar men så fort jag reser kroppen i från sängen följer han mig vart jag än går. <3

Hoppas ni får en härlig dag!

Ovido - Quiz & Flashcards