Alla inlägg den 19 januari 2023

Av MissIda - 19 januari 2023 06:37

Ja jag var då med en rolig en?
Har inte bloggat sen hösten 2021, dagen då jag hoppades på den hjälp min kropp skriker efter.
Men icke mina vänner, nu har det gått mer än ett år och inte en enda dag har jag fått vara smärtfri.
Man hittar inga fel på mig, säger de som ska kunna det bäst.

Jag har kämpat på, jobbat och pluggat.
Testat mig fram med olika metoder själv för att hitta en lösning.
Den 15 nov-22 var jag så färdig, så trött, så nedstämd att jag inte orkade kämpa mer.
Jag fick 5 veckor sjukskrivning för något ingen vet vad är.
Två dagar innan jul började jag jobba igen.
Lite piggare men inte ett dugg bättre i min kropp.

Idag har jag ett pass men det kommer inte gå.
Jag vill inget hellre än att allt ska fungera, att inget ska göra ont?eller åtminstone att det bara kunde göra ont på ett ställe och inte överallt.

Ja detta blev bara massa gnäll men guuud vad jag behövde gnälla!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


"Livet är som en bok, man kan aldrig göra om de redan skrivna sidorna men man kan alltid börja på ett nytt kapitel"

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2023
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards