Alla inlägg den 6 januari 2019

Av MissIda - 6 januari 2019 07:54

Än har ingen mer än jag stigit upp i familjen så jag får äta min frukost ensam.

Är seg i huvudet nu och skulle nog behöva lägga mig igen men jag undrar om det skulle hjälpa idag....

Tycker jag har ett tryck över halsen och bröstet idag :-(
Känner mig olustig i huvudet och jag spänner mig massor...

Jag hoppas någon vaknar snart så jag kan sticka och träna och se om det känns bättre efter.

Av MissIda - 6 januari 2019 06:08

Jaha då gick det inte att sova längre.
Vaknade 04:00 och har sen dess bara legat och funderat en massa på livet.
Kom inte fram till något precis, allt var mest bara störigt så steg upp istället.

Gick ut i den svala mörka morgonen i min mys dress med hunden.

Kaffe och en påse tvätt blir morgonens sysselsättning fram tills familjen vaknar.

Ovido - Quiz & Flashcards