Alla inlägg den 7 januari 2019

Av MissIda - 7 januari 2019 21:13

Pallar inte mer nu.
Ögonen går i kors och oron gnager inuti.
Har bäddat ner mig i sängen och ska försöka sova.
Ogillar denna känslan något enormt!
Jag hoppas att lite sömn kan göra susen.

Sov gott!

Av MissIda - 7 januari 2019 19:22

Ligger hemma i soffan efter ett varmt bad och försöker känna någon stolthet över dagen.
Pulsen dunkar i öron, hals och bröst som ett varningstecken för tredje dagen nu att ångesten finns kvar och retas med mig.
Jag skulle kunna somna känner jag men det är väl lite väl tidigt.

Satt som mål denna veckan att komma ut mer på promenader, förra veckan blev det bara en så vi satsar väl på att dubbla det iallafall. Man ska inte satsa för högt!
Halva är avklarat även om den var kort så gjorde den våran dag, både min och h*n jag är assistent till :-)

Ovido - Quiz & Flashcards