Alla inlägg den 5 februari 2021

Av MissIda - 5 februari 2021 07:11

Läkar besöket jag hade för två veckor sedan kändes okej, vi kom fram till en plan och planen fungerade.

Jag visade tecken på inflammation i kroppen så en remiss till remautologen blev det.

I tisdags röntgades mina händer då det syns snabbast där om någon förändring har skett.

Nu väntar jag bara på att få tiden så vi kan börja undersöka mina problem.

Nu ska jag äntligen få min värk undersökt på allvar!

Av MissIda - 5 februari 2021 06:58

Idag ska jag äntligen unna mig lite lyx.

Klockan tio idag sätter jag mig i frissör stolen och unnar mig en klippning och lite färgning.

Ska bli skönt att snygga till utväxten och få bort de slitna topparna som kliar mot huden.

Är i valet och kvalet om jag ska klippa av håret eller om jag ska spara det.

Idag når håret ner till rumpan och även om det är jobbigt att borsta och tvätta så har jag svårt att skiljas från det samtidigt som jag tycker det är tråkigt då jag bara har det uppsatt i tofs eller bulle... 

Tur att frissörerna brukar kunna hitta på lösningar på små förändringar som ändå gör stor skillnad på slutresultatet. 


I eftermiddag blir det en kopp te med en god vän som behöver lätta sitt hjärta.

jag hoppas jag kan ge henne lite stötting.

Ovido - Quiz & Flashcards