Alla inlägg den 10 februari 2021

Av MissIda - 10 februari 2021 07:17

Måste skriva av mig lite!
Är så trött på allt just nu. Det är alltid nått strul på jobbet med den ena eller andra personalen.
Detta resulterar i en massa jobb med att leta ersättare och för det mesta är det svårt och det slutar med att jag själv får jobba på min lediga tid.
9 dagar i rad, 10 dagar i rad, 8 dagar i rad osv osv
Suck :-(
Idag hoppas jag iaf att det ska gå bra då jag har ett sjukt barn hemma som behöver sin mamma.

Den stora tjejen har svårt att sova ordentligt ochblir trött, irriterad och skoltrött.
Hennes lärare ringer idag angående detta så får se vad hon har att säga om det.

Mannen min mår dåligt av sin ångest pga allt med Covid-19 och det känns som att jag behöver hålla han upp rätt och få ihop övriga familj på två ben som känns som bly och ett huvud och en kropp som aldrig vågar slappna av och lita på att det kommer personal dagen där på.
Det får bli att streta på och göra så gott jag kan.

Hoppas ni går en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards