Alla inlägg den 21 februari 2019

Av MissIda - 21 februari 2019 17:55

Puhh! Vad jag sprungit hit och dit idag.
Först möte vid tio, drog ut på tiden så var hemma 11:45, iväg igen för att handla, kom hem och fick va i telefon samtidigt som jag kastade in varorna och kastade i mig mat.
Ut igen på nästa möte som gick rätt bra och snabbt, sen var det bara hämta barnen kvar och som tur va lyckades jag övertala gubben att köra minsta tjejen på gympa, annars hade jag blivit smått tokig av allt farande :-)

Nu är snart maten klar och de kommer hem från gympan sen får det minsann vara kväll!

Hepp hepp!

Av MissIda - 21 februari 2019 08:20

Hej där ute!

Barnen har sportlov och efter en dag o badhuset igår blev det sen övernattning för dom båda hemma hos våra kompisar :-)

Idag vankas det två stora möten för mig var av ett är en jobb intervju så ni håller väl tummarna för mig? ;-)

Skulle hunnit med så mycket innan tänkte jag, vaknade redan runt 03 tiden och kunde sen inte somna om. När mannen steg upp var jag med på väg upp, tände lampan och lite så. Två timmar senare öppnade jag de blå och hör sitter jag nu och känner att mjäää här hinner jag nog inte med allt jag skulle...
Aja så blir det ibland, får bli att prioritera det viktigaste och sen skita i resten ;-)

Ha en bra dag på er!

Ovido - Quiz & Flashcards