Alla inlägg den 26 februari 2019

Av MissIda - 26 februari 2019 18:10

Fullspäckat idag, först jobb sen hem med en massa ungar, hela huset fullt och samtidigt skulle det städas. Fika på det med mamman till några av barnen, mat på det och nu väntar jag på nästa vännina ska komma.
Jag är helt slut men kul är det :-)

Kommer kännas imorgon kan jag lova.

Är ute med hunden nu för att få lite luft iallafall innan det bli te och massa snack :-)

Underbar kväll på er!

Av MissIda - 26 februari 2019 06:40

06:00 gick jag, hunden och katten ut och vi kunde med glädje se att ljuset redan syntes på himlen mellan träden :-)
Är så underbart skönt att det äntligen har blivit ljusare.
Livet känns mer rofyllt och samtidigt är det sä energi berikande så det spritter i kroppen.
Om jag ska tro himlen idag så blir det ännu en dag med sol för oss.
Kan knappt vänta!

Vi tog våran lov runt ägorna och hörde fåglarna vakna och börja sjunga upp för en dag med sång.
Glädjen som spred sig inuti är obeskrivlig.
Idag kommer bli en bra dag :-)

Ovido - Quiz & Flashcards