Alla inlägg den 27 februari 2019

Av MissIda - 27 februari 2019 05:53

Gick inte att sova mer för mig denna dag.
Vaknade till 04:20 och direkt började huvudet arbeta.
Mycket just nu...
Har ju mitt arbete tillbaka igen och med det blev det lite extra pappersarbete som behöver fixas. Mycket tankar och funderingar hur allt ska gå och hur vi på bästa sätt ska gå framåt.
Hur jag ska gå framåt, är detta det bästa för mig? Kommer jag må bra av detta? Är detta vad jag vill? Klarar jag det?
Jag ska ärligt säg att jag är tveksam, jag ger det en chans nu men håller dörrarna öppna för annat, tycker det är ett smart val för att inte låsa mig i en framtid som tyvärr är rätt oviss om hur den kommer bli. Det finns ingen tydlig riktning och det känns otryggt.

Som ni förstår mycket tankar och oro är det, ingen bra kombination för mig...

Ovido - Quiz & Flashcards