Alla inlägg den 20 november 2018

Av MissIda - 20 november 2018 22:16

Har lyckats ha en underbar kväll med bara häng i soffan och två romantiska och magiska julfilmer är avverkade på Netflix :-)

Barnen somnade tidigt ikväll så fått nästan 2 timmar helt själv med hunden som min enda vapendragare och det har varit fantastiskt!

Nu väntar jag bara in mannen sen blir det sova time och jag hoppas att jag inte ska vakna innan klockan ringer imorgon.

Av MissIda - 20 november 2018 16:01

Varit en runda på sjukhuset idag och hälsat på en vän som ligger där.
Var jobbigt att se henne, hon hade blivit så mager och orkade knappt hålla sig vaken den stunden vi var där :-(
Vi håller tummarna att det vänder och blir bättre för henne snart.

Efter det tog vi en sväng på arken zoo och jag kunde inte låta bli utan köpte både till hund och katt :-)

En snabbis på rusta fick avslita trippen och där blev det 1kg av....

Num num num!

Ovido - Quiz & Flashcards