Alla inlägg den 23 november 2018

Av MissIda - 23 november 2018 15:18

Min sjukskrivning blev förlängd till nyårsskiftet och vi bestämde lite ändringar på medicinen plus att vi kanske ska öka den om två veckor om jag inte tycker det haft någon positiv inverkan med att bara ändra när på dygnet jag tar den.

Känns som en bra plan :-)
Är inte ofta man känt sig nöjd med sitt läkarbesök men denna rundan tror jag att jag fått rätt läkare för min problematik.

Nu hoppas jag på att det kommer fungera bättre och att jag kan hitta tillbaka till ett liv som fungerar :-)

Av MissIda - 23 november 2018 06:21

Är det bara jag eller gick denna veckan väldigt fort?
Idag är det iallafall fredag igen tro det eller ej.

Idag ska det beställas grejer från Ikea och jag skulle verkligen behöva börja på julklapparna!!
Känner mig duktigt sen med det!
Jag ska försöka beställa så mycket som möjligt över nätet, springa i affärer är inte min grej just nu...

Ovido - Quiz & Flashcards